نام نویسندگان
|
عنوان مقاله
|
کد مقاله
|
|
|
|
|
|
|
محمدرضا روشنائی
|
پیش بینی نگرش به خیانت بر اساس هویت و رضایت از زندگی
|
12-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
جمال عبدالملکی / سیروس قنبری
|
تیم و کار تیمی: اهمیت و نقش رهبری تیم (مقاله ای برای معلمان)
|
17-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
فرزانه گل نام
|
بررسی چارچوب نظری اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش گزاره های اسلامی در تعلیم و تربیت
|
53-13-1400
|
|
|
|
محبوبه منصوری
|
بررسی تأثیر حمایت خانواده و سخت کوشی در رسیدن به هدف
|
35-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
جمال عبدا لملکی/ سالار عبدالملکی/ پروانه حیدری/ اوسط عبدالملکی
|
نقش ابعاد رفتار شهروند سازمانی در سرمایه اجتماعی (مطالعه ای در معلمان مدارس ابتدایی شهرستان قروه) " مقاله ای برای مدیران مدارس"
|
19-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
حجت اسماعیلی/ مهسا اسماعیلی
|
بررسی علل تمایل دانش آموزان به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان
|
81-12-1400
|
|
|
|
|
|
|
فرزانه گل نام
|
بررسی رابطه اشتیاق تحصیلی و خودتنظیمی عاطفی در بین دانش آموزان کلاس ششم شهر بندرعباس
|
54-13-1400
|
|
|
|
اصغر اسکندرزاده اصل/ زهرا سقائی لگران
|
شیوه های بهره گیری از تکنولوژی آموزشی و یادگیری مجازی(برنامه شاد) در زمان کرونا
|
89-12-1400
|
|
|
|
|
|
|
اصغر اسکندرزاده اصل/ زهرا سقائی لگران
|
شیوه های ارزشیابی در آموزش مجازی
|
90-12-1400
|
|
|
|
|
|
|
شیدا محمدیون/ محسن آیتی
|
احساس تعلق به مدرسه و عوامل موثر بر آن (مطالعه مروری)
|
14-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
جمال عبدالملکی / سیروس قنبری
|
تحلیل تفاوت رهبری خدمتگزار با نظریات رهبری چهارگانه هم زمینه(رهبری تحولی، نظریه تبادل رهبر-عضو، رهبری اصیل و رهبری اخلاقی)" مقالهای برای مدیران مدارس"
|
18-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
سحر آرین فرد/ محمد عظیمی
|
ضرورت حفظ پیوند بین خانواده و مدرسه
|
15-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
کاملیا السادات خلیلی قلیاقی
|
بررسی تاثیر مطالعه در خانواده ، مدرسه و نوجوانان
|
16-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
سارا نبوی
|
ارائه چارچوب نظری و پیشینه تحقیقاتی پیرامون کلاس معکوس، با تاکید بر شیوه های اجرایی در مدارس ابتدایی ایران
|
13-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
غلامرضا تاج بخش/ علیرضا گلی
|
واکاوی عوامل اجتماعی موثر بر گرایش به تحصیل درمدارس سمپاد
|
37-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
علی رضا شمسی زاده/ مهنوش عابدینی
|
بررسی کمی و کیفی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس مهارتهای اجتماعی در برنامه ریزی درسی
|
33-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
علی رضا غفاری
|
نقش فرسودگی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
|
20-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
مجید یوسفی افراشته/ لیلا رحماندل/ معصومه مرادی
|
رابطه بین هوش هیجانی و تاب آوری با بهزیستی تحصیلی پسران نوجوان
|
21-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
مهسا رضاعلیزاده/ احمد برجعلی
|
چیستی و چرایی وچگونگی خودپنداره در دانش آموزان
|
23-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
حسین تربتی نژاد/ مریم نظر سلامی
|
شیوه های نوین فرزندپروری بر رشد شخصیت فرزندان
|
22-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
فائزه بقائی/ مجید یوسفی افراشته
|
رابطه سلامت خانواده اصلی، هیجان خواهی، تاب آوری با تعهد زناشویی
|
28-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
شقایق احمدی/ فاطمه خانی چلکاسری
|
بررسی نقش خانواده در مشکلات رفتاری نوجوانان
|
32-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه ذاکری نیا
|
تربیت جنسی، نقد سند 2030 و شیوه های تربیت جنسی از دیدگاه اسلام
|
36-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
اعظم جهانگيری
|
بررسی تاثير انسجام خانواده بر وضعيت دانش آموزان
|
29-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
محمدسالار حافظ/ مجتبی پوراحمدی
|
نقش مولفههای نور و رنگ در طراحی محیطهای آموزشی شفابخش برای کودکان اُتیستیک
|
27-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
مهسا رضاعلیزاده
|
چیستی و چرایی وچگونگی تاب آوری در دانش آموزان
|
24-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
فرزانه میکائیلی منیع/ میترا تاراج/ شلر آب خیز
|
اثر مولفه های عصب شناختی محیط محور بر یادگیری ریاضی دانش آموزان ناموفق دختر
|
26-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
جهانشا محمدزاده/ مینا روشنی/ حمیدرضا عریضی
|
رابطه بین ابعاد ارزشیابی ساختار هوش میکر با انگیزش و عملکرد هندسه در دانش آموزان دختر پایه دوم دبیرستان در تدریس با روش ون هیلی و سنتی
|
25-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
فرزانه ميکائيلی منيع/ شلر آب خیز/ بی بی اقدس اصغری/ سیران قادرپور
|
مقایسه اختلالات رفتاری دانش آموزان دارای والدین معتاد، بهبودیافته و عادی
|
30-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
بهشته سادات هاشمی
|
مقایسه میزان رضایت زناشویی در زنان باتوجه به ویژگی های جمعیت شناختی (سن ازدواج، تفاوت سنی زوجین، همسانی یا ناهمسانی تحصیلات و قومیت زوجین)
|
42-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
اعظم جهانگيري/ سمیرا ابراهیم پور کومله
|
بررسي اهمیت رضایت تحصیلی دانش آموزان
|
31-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
آزاده فلاح/ یاسر رضاپور میرصالح/ علیرضا پاک گوهر
|
نقش میانجی وضعیتهای هویت در ارتباط بین سبکهای دلبستگی و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در دانش آموزان
|
44-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
هما نعلبند/ مجید یوسفی افراشته
|
رابطه بین هیجان خواهی، تاب آوری و سلامت خانواده اصلی با رضایت زناشویی
|
34-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
هوشنگ گراوند
|
نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین تعارض والد- فرزند با سرزندگی تحصیلی
|
39-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
هوشنگ گراوند
|
الگوی ساختاری پیشبینی موفقیت تحصیلی بر اساس فرسودگی تحصیلی با میانجیگری جهتگیریهای انگیزشی در دانشآموزان متوسطهی دوم
|
40-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
زهرا یگانه دیزجور/ مجید یوسفی افراشته
|
رابطه حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی با سازگاری اجتماعی دانشجویان دانشگاه زنجان
|
38-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
یاسمین خانزاده/ زهرا یگانه دیزجور
|
رابطه خودشفقتورزی و سازگاری اجتماعی با امید به زندگی دانشجویان در شرایط شیوع بیماری کووید-19
|
41-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
عاطفه شکسته بند
|
لزوم توجه به برنامه درسی پنهان در نظام تعلیم و تربیت
|
43-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
احمد کوه شکن
|
بررسی روش های مقابله ی مذهبی و عمل به باورهای دینی به عنوان عوامل پیش بین پرخاشگری (جسمانی، رابطه ای و کلامی) در دانش آموزان پسر مقطع دبستان شهرستان لامرد
|
45-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
میترا ابراهیمی
|
رابطهی بین مهارت ارتباطی والدین با رشد مهارتهاي اجتماعي و پيشرفت تحصيلي دانشآموزان پسر و دختر ابتدایی دوره دوم شهرستان لامرد
|
46-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
نوشین تقی نژاد
|
مقایسه بازشناسی حالات هیجانی و کارکردهای اجرایی در کودکان اتیستیک و کم توان ذهنی شهر بندرعباس
|
47-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
احمد کوه شکن
|
لامرد بررسی رابطه اعتیاد به فیس بوک و راهبرد های شناختی تنظیم هیجان با گرایش به مصرف مواد در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان لامرد
|
48-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
الهام فتاحی/ موسی جاودان
|
پیشبینی کیفیت زناشویی بر اساس خودکارآمدی و باورهای معنوی
|
49-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
مریم پناهی خانقاه
|
بررسی عوامل موثر بر بهبود رفتار نامطلوب و عدم تعادل دانش آموز، در محیط مدرسه و کلاس
|
50-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
اسما صالحی
|
بررسی رابطه نظری عوامل شخصیتی با میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ششم ابتدایی در درس مطالعات اجتماعی
|
51-13-1400
|
|
|
|
|
|
|
ابراهیم شیروانی و زهرا ژیان پور و آیدا اتحادپور
|
بررسی رابطه و سهم تنظیم شناختی هیجان در سازش یافتگی زنان دارای فرزند با اختلال طیف اتیسم
|
125-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
ابراهیم اخگردوست
|
رابطه احقاق جنسی با رضایت زناشویی در زوجین دارای عضو معتاد در شهرستان مرودست
|
29-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
اعظم سالاری ، اقبال زارعی و موسی جاودان
|
نقش ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی در پیشبینی تعارضات زناشویی در زوجهای با سابقه ازدواج کمتر از 5 سال
|
96-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فائزه امامی
|
تاثیر تقویت عضلات دست و آموزش روش درست دست گرفتن قلم بر بهبود اختلال نارسا نویسی
|
117-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
صدیقه امیدی نیا
|
خلاقیت در آموزش و یادگیری
|
119-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
نجمه ایران نژاد و مهنوش عابدینی
|
مقایسه آموزش و پرورش ایران و ژاپن
|
34-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مهنوش عابدینی، صغری اموزگار و فاطمه قورچی زادهدر
|
(عنوان اقدام پژوهی: چگونه توانستم مریم را به درس و مدرسه و ماندن در کلاس علاقمند نمایم؟)
|
102-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مهنوش عابدینی، صغری اموزگار و محمد الماسی
|
تدریس آنلاین و تحولات مدیریت مدرسه و کلاس ها
|
103-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه سادات برغمدی
|
نقش دشواری در تنظیم هیجان و سیستم های فعال ساز/ بازداری رفتاری (BAS/BIS) در پیش بینی رفتارهای پرخطر جنسی در نوجوانان دختر با تجربه فرار از خانه
|
37-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
اعظم گلستانی قره اونه
|
تجربه زیسته معلمان در رابطه با مشکلات رفتاری دانش آموزان طلاق در کلاس درس (یک مطالعه کیفی)
|
60-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
محمد رضا فرشاد و مریم جعفری زاده
|
تبیینی بر نقش پذیری کودکان از والدینشان و نقش آموزش رفتاری والدین در کاهش مشکلات رفتاری
|
83-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
گوهر قنبری عدیوی
|
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودآگاهی، خودتنظیمی هیجانی، روابط بین فردی و همدلی افراد دارای تعارضات زناشویی
|
61-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
سارا عسگری
|
بررسی مشکلات و چالش های شناختی و هیجانی برخاسته از اختلال خواندن در دانش آموزان مبتلا به این نوع اختلال
|
62-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
حسنا احمدزاده
|
واکاوی نظریه آنا فروید و ارائه دلالت های های آن در رشد کودک
|
64-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مریم یعقوبی ترکی
|
بررسی میزان استرس، اضطراب و راهبردهای مقابله ای بیماران مبتلا به کووید 19 با افراد سالم
|
65-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
سیدعبدالوهاب سماوی ،سمیراغلامی و احمد زاهدی
|
اختلالات دیکته نویسی (مطالعه موردی:اختلال دیکته نویسی مهدی)
|
97-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
منا خلیلی و دادخدا حاتمی گوربندی
|
تجربیات زیسته معلمان با موضوع افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان
|
101-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
روح الله کرمی بلداجی، رحمت اله غلامی، رضا عقیلی و ماجده ثابت زاده
|
ارائه مدل پیش بین خودکشی جوانان بر اساس ساختار و جو حاکم بر خانواده
|
45-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
روح الله کرمی بلداجی و مریم ارزانی، رحمت اله غلامی و مریم حسینی
|
بررسی تاثیر باورهای بدکارکردی جنسی بر دلزدگی زناشویی
|
46-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
محمد رضا فرشاد، بهنام کشاورز و بهنام خسروی
|
تبینی بر مفهوم خودکارآمدی والدینی و بررسی اهمیت آن در عملکرد خانواده
|
84-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مینا دهقاندار
|
بررسی ویژگی های شخصیتی در دانش آموزان
|
28-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
رامین اکبری امیر حاجلو و مهنوش عابدینی
|
کارکردهای برنامه درسی پنهان در مدارس
|
32-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
رقیه زارعی و دکتر سيد ابوالقاسم مهري نژاد
|
بررسي رابطه بين ابراز وجود و سبکهاي حل تعارض با طلاق عاطفي در زنان متاهل
|
41-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه رهنما و ریحانه رهنما
|
نقش خانواده اصلی و مدیریت روابط در کیفیت زندگی زناشویی پرسنل اتاق عمل
|
38-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
حسن رییس سعدی
|
روش های نوین فرزند پروری
|
112-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
سید حسین حسینی و شیرین رژه
|
بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روان در دانش آموزان ابتدایی شهرستان بستک
|
141-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
شهربانو عالی و دلارام مشایخی فرد
|
(نقش هیجان های تحصیلی والدین و معلمان در پیش بینی هیجان های تحصیلی دانش آموزان در فرآیند آموزشهای مجازی در دوران پاندمی کرونا)
|
45-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
نوشین علیخانی
|
استفاده از فرصت های کار گروهی برای پیشرفت درس ریاضی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی در بستر مجازی (شاد )
|
158-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه زارع مهدی آبادی و کوروش محمدی و سید عبدالوهاب سماوی
|
بررسی رابطه بهزیستی روانشناختی با سازگاری زناشویی در زوجین شهرستان بندر عباس
|
126-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
لیلا فاریابی و دکتر عزت دیره
|
رابطه انتظارات غیرمنطقی زناشویی و نیازهای بنیادین روانشناختی با تمایزیافتگی خود در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهرستان جم
|
149-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
هاجر چينه ورفر و دکتر مولود کیخسروانی
|
اثربخشی واقعيت درماني گروهي مبتني بر نظريه انتخاب بر بازسازي باورهاي ارتباطي زنان ناسازگار شهر بوشهر
|
148-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
الناز مظاهری فروشانی و دکتر مریم براتعلی
|
مدل طراحی فضای یاددهی_ یادگیری دوره دبستان بر اساس رویکرد مغز محوری در بعد روانی
|
147-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
رویا حیاتی نیا و دکتر فرامرز کشکولی
|
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی- حرکتی بر رفتار کلیشهای کودکان مبتلا به اوتیسم شهر بوشهر
|
151-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
هاجر چينه ورفر و دکتر مولود کیخسروانی
|
اثربخشی واقعيت درماني گروهي مبتني بر نظريه انتخاب بر دلزدگي زنان ناسازگار شهر بوشهر
|
156-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
لیلا فاریابی و دکتر عزت دیره
|
پیش بینی مولفه های نیازهای بنیادین روانشناختی بر اساس تمایز یافتگی خود در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهرستان جم
|
150-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
الناز مظاهری فروشانی و دکتر مریم براتعلی
|
مدل طراحی فضای یاددهی_ یادگیری دوره دبستان بر اساس رویکرد مغز محوری در بعد فیزیکی
|
146-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
الهام کوهیان افضل دهکردی و سید عبدالوهاب سماوی
|
مقایسه گرایش به اعتیاد در دانشجویان بومی و غیر بومی و رابطه آن با حمایت اجتماعی و افسردگی
|
129-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
محمد صادق فرشاد
|
نقش دفاع مقدس در امنیت روانی خانواده ها و تربیت فرزندان
|
86-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
زینب مصلی نژاد
|
مقايسه اعتماد زناشویی و رضایت زناشویی زوجین شاغل و غير شاغل شهر جهرم
|
113-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
زینب مصلی نژاد
|
بررسی رابطه امنیت روانی با افسردگی در زنان متقاضی طلاق در شهر جهرم
|
114-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
معصومه ملاحی کلاهی
|
بررسی و رفع مشکلات روابط اجتماعی در بین دانش آموزان با استفاده از روش اقدام پژوهی
|
88-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
زینت مهدیانی و منیجه شهنی ییلاق و علیرضا حاجی یخچالی
|
رابطه سلامت روانی و کنترل جوّ آموزشی با سرزندگی تحصیلی دانشجویان دختر رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه شهید چمران اهواز
|
24-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
توسط زینت مهدیانی و منیجه شهنی ییلاق و علیرضا حاجی یخچالی
|
مقایسه سلامت روانی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دختر و پسر رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با کنترل جوّ آموزشی
|
25-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
زینت مهدیانی و غلامحسین مکتبی و مهنوش قنبریان
|
سرزندگی تحصیلی، بهزیستی مدرسه و هویت تحصیلی به عنوان پیش بین های خودکارآمدی خلاق دانش آموزان سال اول دبیرستان های شهرستان بهبهان
|
27-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مرضیه استکی اورگانی و فاطمه سبزواری
|
بررسی میزان اثربخشی طرحواره درمانی بر کیفیت زندگی و تاب آوری زنان سرپرست خانواده
|
144-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مالک قربانی و الهام رضا نیا
|
اثربخشی بازی درمانی با رویکرد فیلیال تراپی بر مهارت های اجتماعی کودکان دارای مشکلات رفتاری
|
26-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
زهرا داودوندی و سارا محمدی و سوران رحیم پور و پیام یونسی بانه
|
اثربخشی چشم انداز زمان برروی میزان اضطراب دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
|
49-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
اکرم درودی، الهام ترابی نیا، زهرا صوفی حسن آباد و پیام یونسی
|
نقش اجتناب تجربی و دشواری در تنظیم هیجان در پیش بینی رفتارهای آسیب به خود در نوجوانان مرزی
|
131-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فرزانه ذبیحی فرد، فاطمه بختیاری، الهام ترابی نیا و مهسا مومنی چلکی
|
تاثیر آموزش مهارت های زندگی برشادکامی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
|
141-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فرزانه ذبیحی فرد و محمد خادمی و یاسمین داداش پور و پیام یونسی بانه
|
بررسی اثر بخشی آموزش معرفت نفس بر کاهش اضطراب پسران نوجوان شهرستان رشت
|
150-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
توسط سوران رحیم پور، ئهوین شخصه پور، مریم رحیم پور خیرآباد و حسین جعفری ازان
|
نقش کار در پایداری خانواده و تعالی جامعه؛ پژوهشی در خصوص زنان شاغل درآموزش و پرورش شهرستان اصفهان
|
159-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
بی بی معصومه رضوی و حسین سلطانی گرد ملازم فرامرزی
|
رابطه چشم انداز زمان با خودانضباطی ناکافی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
|
121-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
الهام ترابی نیا، فاطمه جمالی و ندا ناطقی
|
مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی با روش بارش مغزی بر کفایت اجتماعی دانشآموزان
|
99-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مائده غلامزاده، زهرا داودوندی، ناهید الهیاری و پیام یونسی بانه
|
نقش سبک های فرزندپروری در پیش بینی رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دارای تجربه فرار از منزل
|
110-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
زهرا داودوندی و سارا محمدی و سوران رحیم پور و پیام یونسی بانه
|
اثربخشی چشم انداز زمان برروی میزان اضطراب دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
|
49-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مهرداد محمد زاده و صفا نیسی
|
رابطه اضطراب کرونا با پریشانی روان شناختی نوجوانان پسر ناحیه شش مشهد
|
144-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
نادیا کریم پور و غزاله اسماعیلی و پیام یونسی بانه و زهره صادقی
|
رابطه سبک های فرزند پروری والدین با پیشگیری از سوء رفتار جنسی با کودکان
|
43-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
زهرا جمالی و یاسمن صفا کرمانشاهی و سارا محمدی و یاسمین داداش پور
|
نقش سبک های فرزندپروری و سبک های دلبستگی والدین در پیش بینی رفتارهای پرخطر در نوجوانان دارای تجربه فرار از منزل
|
42-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه یوسفیان
|
اثربخشی بازی درمانی با رویکرد فیلیال تراپی بر علائم اضطرابی در کودکان
|
37-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه بختیاری،نادیا کریم پور، مهسا مومنی چلکی و مینا نیروکار
|
نقش رفتار هاي كلامي و غير كلامي والدين در بهبود کیفیت تربيت كودكان
|
142-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
صفا نیسی و فاطمه نیسی
|
رابطه اضطراب کرونا با سلامت روان و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان متوسطه شهر کرج
|
46-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
الهام ترابی نیا، فاطمه جمالی و ندا ناطقی
|
مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی با روش بارش مغزی بر کفایت اجتماعی دانشآموزان
|
99-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
سحر حبیب پور
|
بررسی رابطه اضطراب ناشی از بیماری کرونا با پریشانی روان شناختی در دختران نوجوان شهر تبریز
|
143-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مريم خوشنود و مژگان سوفالي
|
آثار روانی چند همسری در خانواده های ایرانی
|
146-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
لیلا حفاظی طرقبه و فرود غلامی
|
مقایسه اجتناب تجربی، تاب آوری و دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان با نشانگان شخصیت نمایشی و خودشیفته
|
147-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
لیلا حفاظی طرقبه و فرود غلامی
|
مقایسه رفتارهای پرخطر جنسی، کنترل تکانه و دشواری در تنظیم هیجان در جوانان با نشانگان شخصیت خودشیفته و ضداجتماعی
|
148-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
لیلا حفاظی طرقبه و یاسمین داداش پور
|
اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی-هیجانی (REBT) بر اجتناب تجربی، تاب آوری و دشواری در تنظیم هیجان در زنان با سابقه رفتارهای آسیب به خود
|
149-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
لیلا حفاظی طرقبه و فرود غلامی
|
اثربخشی سایکودرام بر تاب آوری و دشواری در تنظیم هیجان در مردان وابسته به مواد افیونی
|
150-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مریم ذنوبی
|
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزتنفس دانش آموزان
|
79-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
سمیه مزعل
|
نقش سبک های حل تعارض در پیش بینی خودکنترلی دانشجویان
|
81-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فائزه سالاری رحیمی و محمد رحیم کریمی
|
بررسی نقش سبک های یادگیری در موفقیت تحصیلی دانش آموزان
|
38-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
بهزاد متین فرد
|
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزتنفس دانش آموزان
|
80-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فائزه سالاری رحیمی و مریم نظر سلامی و حسین تربتی نژاد
|
بررسی میزان توجه به معنویت در کتاب فارسی بخوانیم ششم ابتدایی
|
39-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه حسین نژادیان
|
بررسی نقش مهارت حل مسئله در خودکارآمدی دانشجویان
|
31-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه حسین نژادیان
|
بررسی نقش خودکارآمدی در سبکهای تصمیمگیری دانشجویان
|
30-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
شیما شهماروند و فاطمه ملائی
|
بررسی نقش سبک زندگی سلامت محور در رضایت از زندگی دانشجویان در دوران کرونا
|
21-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
نرگس مؤمنی جو
|
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر سازگاری تحصیلی دانش آموزان (مطالعه ای در دوران کرونا)
|
23-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فاطمه عشقی ستوده
|
رابطه تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانشناختی و خلاقیت هیجانی با بهزیستی روانشناختی دانشجویان
|
40-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
فائزه سالاری رحیمی و حسین تربتی نژاد
|
بررسی میزان توجه به معنویت در کتاب فارسی بخوانیم ششم ابتدایی
|
39-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
نرگس حسن زاده بالا کفشه
|
بررسی نظریه های درس پژوهی در مدارس
|
40-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
سارا قبادی و فاطمه حجتی پور
|
تاثیر رفتار والدین بر مسئولیت پذیری فرزندان
|
161-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
عبدالرحمان پرهیز، زینب دلگشا، وحیده رضایی کهخا و پیام یونسی بانه
|
رابطه سبک های مدیریت کلاس درس معلم با خودتنظیمی هیجانی و مسئولیت پذیری دانش آموزان
|
71-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مینا نیروکار، آزاده مزروعی سبدانی، فاطمه هدایتی و پیام یونسی بانه
|
تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر شادکامی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول
|
70-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
مینا نیرو کار، زهرا داودوندی، ناهید الهیاری و پیام یونسی بانه
|
مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و واقعیت درمانی گلاسر بر بهبود آشفتگیهای مرتبط با مرگ در بیماران زن مبتلا به سرطان پستان
|
73-7-1400
|
|
|
|
|
|
|
سارا هاشمی پور
|
اثر ناگویی هیجان بر میزان عزت نفس و کنترل شناختی هیجان
|
52-13-1400
|